Velkommen til årsmøte 2026
Vi gleder oss til årsmøtet - meld deg på her!

Norske leger mot atomvåpens årsmøte arrangeres på Sentralen (Øvre Slottsgate 3) i Oslo sentrum lørdag den 26. september. Vi gleder oss!
MELD DEG PÅ ÅRSMØTET 2026 HER!
Påmeldingsfristen for årsmøtet er 17. september 2026.
Årsmøtet er Norske leger mot atomvåpens høyeste organ, og fungerer i tillegg som en sosial arena der vi (som møter fysisk) gjerne blir bedre kjent med hverandre og tematikken organisasjonen jobber med. Her vedtar vi i fellesskap de grunnleggende sakene vi skal styres etter, vi velger styre, og vi diskuterer vedtektene våre. Bli med på en demokratisk utforming av organisasjonen vår!
Alle ordinære medlemmer som har betalt kontingent inneværende år og senest fire uker før årsmøtet har stemmerett. Støttemedlemmer har forslags- og talerett.
Er du ikke medlem enda? Meld deg inn nå!
Tips: Det er fortsatt tid til å verve en venn eller to å ta med deg til årsmøtet:)
Forslag til saker sendes til
info@legermotatomvapen.no innen 28. august 2026. Sakspapirer publiseres her på nettsiden senest to uker før møtet, og sendes elektronisk til påmeldte.
Vi ses!










